vismut

Behöver helg efter helgen

Publicerad 2014-02-03 19:26:00 i Allmänt

Igår, strax efter mörkrets intåg, låg jag i soffan och slummrade till. Men jag var inte ensam:
 
Och i en annan soffa i ett annat hus låg utflyktssällskapet:
 
 
Första löpturen på två veckor gjordes direkt efter frukost. Sen hann jag bara duscha innan Åsa+mamma&pappa+Johan+S&S kom ut till "vårt" hus för lite pulka och korvgrillning i hästhagen.
 
När korven och efterrätten var uppäten gjorde Ida och jag säsongspremiär på skidorna. Det var inte så roligt med hemmagjorda spår på åkrar. Genomslag är väl det som bäst beskriver spårkvalitén.
Sen var det alltså soffan som gällde. Bredvid en (snögubbe-)mördare...
 
 
Tillbaka på jobbet kan man undra om det är universitetets lokaler man rör sig i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela