vismut

Söta drömmar

Publicerad 2014-02-21 17:54:50 i Allmänt

Eftersom det varit si och så med uppdateringen sista veckorna så kommer här andra inlägget för dagen. Jag ska nämligen berätta om min dröm som kanske är roligast för de som vet vad flödescytometri är.
 
Flödescytometri är ingen teknik som jag använder mig av men jag i höstas gick jag i alla fall en tredagars kurs där jag fick lära mig hur man sorterar olika cellpopulationer.
 
Inatt använde jag faktiskt flöde - till att separera de tre glassarna i ett BigPac-paket. Kolaglass och päronglass var det i alla fall som separerades. Den tredje vet jag inte vad det var så Ida tror att den gick till Waste. Hur som helst så var Florence väldigt hjälpsam och körde bort de som bokat Arian för att jag skulle kuna sortera mina glassar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela