vismut

Tredje gången gillt

Publicerad 2014-03-26 18:15:23 i Allmänt

Okok, två gånger tidigare har bloggen varit nära att läggas ner. Dels när det var dags enligt den ursprungliga planen (efter disputationen) och så några månader senare när motivationen var noll. Men nu är det dags. Det var exakt på dagen sju år sedan första inlägget (visserligen på en annan portal än blogg.se men jag såg till att flytta med de få inlägg jag hunnit med när flytten gick) och sju år måste väl ändå motsvara typ 50 år i blogg-år?!
 
Grön på labb och grön i bloggvärlden
 
Nu känns det som att allt är skrivet, i alla fall för offentligheten. Jag tror att jag kommer ha kvar bloggen för MIN skull för det är trots allt roligt att kunna läsa vad man gjort genom åren. Vem vet, när jag känner att det är för tråkigt att se statistiken visa en unik besökare per dag och jag känner att det finns saker att dela med mig av kanske den kommer tillbaka men tills dess:
 
Hej då och tack för visat intresse!
/Björn

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2014-03-26 20:33:02

Buuu! Och på återseende! :-)

Postat av: PL

Publicerad 2014-03-26 20:58:45

Noooo! Trist att inte få några fler inlägg från dig, men vi (jag!) får väl se till att bli mer aktiv på funbeat istället.

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-03-27 13:05:00

Nääää, tråkigt :(

Postat av: P

Publicerad 2014-03-27 17:37:57

Träligt på ren öschötska!!!! Lycka till med livet, träning, och givetvis med sambo, hund och häst!

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-03-27 19:24:56

Trist men jag förstår att du lägger ner nu. Jag kommer att sakna dina uppdateringar!

Postat av: mia jufvas

Publicerad 2014-03-28 15:57:45

huhuuuuk, tråkigt! gillar att läsa din blogg..

Postat av: Rille

Publicerad 2014-03-28 16:23:31

Sager som Hanna, trist!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela