vismut

Sova i soffan

Publicerad 2014-03-08 17:42:39 i Allmänt

Veckan har innehållit ett skönt avbrott från vardagsjobbandet med en resa till Uppsala för ett seminarie. Dock missade jag spiktårtan som det bjöds på på jobbet - tur då att Kerstin är omtänksam!
 
I veckan har jag också varit hos optikern - starkare linser är det som gäller från och med nu...
 
Jag hittade också en lapp i väskan. Det tog mig tre dagar att knäcka min egna kod (eller, det var Ida som knäckte den efter lite förtänkande av mig).
 
Jag har också lagt tre kronor på att ta reda på vem idioten på Bergsvägen med reg.nummer WJX 654 är. Tanken var väl att jag skulle maila honom och berätta just hur dum i huvudet han är men tror jag nöjer mig med att bojkotta pizzeria La Luna istället. Det är ju dumt att utmana ödet.
 
Redan i höstas bokades fredagen upp för barnvaktning. Jag är glad att Ida följde med och hon lyckades söva "sin" på 10min medan jag gav upp med "min" efter 50min. "Min" somnade sen i soffan - bredvid Ida så klart.
Nog för att det var vi som var barnvakter men TVn var nog trots allt den bästa barnvakten.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2014-03-09 21:28:20

Men skäms! Du kan ju inte låts bli att berätta vad det är för en lista!!!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2014-03-10 13:15:52

Jag är precis lika upprörd som Åsa!

Postat av: Björn

Publicerad 2014-03-10 15:44:15

Haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela