vismut

Ljuset i mörkret

Publicerad 2014-02-18 19:40:00 i Allmänt

Tio minuters sovmorgon. Mer behövdes inte i morse för att jag skulle slippa tända cykelljusen på vägen till jobbet. Och inte behövde de vara tända hem heller. Härligt!
 
Lite synd bara att det inte var lika roligt väder i helgen men men - jag sprang både långt och länge i lördags utan att bli blöt (ja, svettig blev jag - och träningsvärk fick jag (konstigt nog till min förvåning)).
 
Helgen ja. Mamma och pappa gav oss Jesus Christ Superstar-biljetter i julklapp så i lördags var det dags för musikalbesök i Cloetta Center.
 
 
Det var en helt ok show även om jag tyckte att ljudet var lite si och så - speciellt när flera sjöng samtidigt. Dessutom gillade inte mina linser all rök som var i lokalen. Var den verkligen nödvändig?
 
På jobbet kan jag för första gången på länge jobba precis hur mycket som jag vill. Idag handledde jag dessutom en student och det tog längre tid än jag planerat. Tror jag satt ner 15 minuter på hela dagen + 20min övertid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela