vismut

Träningsupdate

Publicerad 2014-03-25 18:30:00 i Träning

Med mindre än 100 dagar kvar till årets stora tävlingsmål, Vätterntriathlon, har träningen börjat gå riktigt bra. I mars kommer jag nog upp i runt 35 träningstimmar. Dock är det en bra bit från fjolåret då jag smackade in hela 51 träningstimmar under mars månad. Hur hann jag egentligen? Men visst, jag är betydligt mindre sliten i kroppen nu jämfört med då.
 
1 januari 2014 - 25 mars 2014: 77h träning
1 januari 2013 - 25 mars 2013: 120h träning
(Shit! Jag hade inte alls koll på att det var så stor skillnad förrän just i denna sekund!)
 
Fördelat på:
2013:
 
2014:
 
Styrketräningen är nästan uteslutande axelrehab så där ligger jag också långt efter fjolåret - jag som varit så duktig på att variera min träning växlar tydligen bara mellan fyra aktiviteter. Men. Jag ligger i alla fall plus på löpningen...
 
Axelrehaben (ja, jag måste nämna det här) verkar dock ha gett resultat på den sjuksköterskestudent som fick äran att vaccinera mig idag fick ett "här har du en tydlig och fin muskel att sticka i. Det är ju som en anatomilektion" av sin handledare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela