vismut

36,8

Publicerad 2014-01-26 20:29:51 i Allmänt

Helgen började dåligt när jag fick ställa in fredagens pizzaätarkväll hos Masha då jag började känna mig än mer dålig under eftermiddagen. Lördagen blev det inte heller mycket med av samma anledning. Fast, enligt Ida har jag inte varit sjuk då min kroppstemperatur aldrig överstigit 36,8grader...
 
Idag däremot lämnade jag soffan. Idas ridklubb, i samarbete med Sisu, arrangerade en HLR-kurs under 5h. Mycket nyttigt!
 
Efter det tog vi på skridskorna och hittade en spolad skolgård. Tyvärr var iskvalitén rätt kass med inslag av asfaltsisberg men lite kunde vi slå med klubba och boll.
 
När mörkret kom hamnade jag i soffan igen med mat och Bones. Ofta verkligen dålig TV för samtida matintag -äckliga scener är mer regel än undantag...

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2014-01-27 16:00:17

Jag har samma problem! Aldrig mer än 37C trots att jag uppenbarligen är sjuk. Ingen tycker synd om en...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela