vismut

Annandag påsk - slappardag no.1

Publicerad 2007-04-09 17:38:08 i Allmänt

Idag har jag gjort - inget. Eller, två maskiner tvätt, 1,5 filmer och spöat Charlie i TP. Fast spelet är inte slut än. Vi bröt för mat men jag har alla tårtbitar och ska bara lyckas hamna i mitten.
Jag är lite ursäktad för jag har fått ett äckligt virus på halsen. Rätt åt mej. Skröt i lördags över att jag inte varit förkyld en enda dag sen efter Cypernresen, dvs slutet av augusti. Sen var det ju snö ute i morse och då får man vara innomhus och göra - inget.

Hockey i Cloetta Center igår. Vi stog som gamar när dörrarna öppnade för att få sittplats och tack vare en formtoppad CR lyckades vi sitta ner hela matchen även om jag hade en irriterande stolpe framför mej...
Tråk-match! Det kändes verkligen inte som att det var en SM-final vi var och tittade på. Tur iaf att LHC vann men det blir till att heja på MODO i en av matcherna som kommer så det blir en match till i Linköping. Bara för det så förlorar de väl hela matchserien.
Nu göra - disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela