vismut

Déjà vu

Publicerad 2007-04-03 16:34:56 i Allmänt

Igår kom jag till labb klockan 8.00. Klockan 15 var jag övertygad om att jag skulle kunna gå hem 17 men: Nej.
Min ryska tidsoptimist frågade om vi skulle köra lite till (17:30): Sure, det går väl bra. Jadå. 19:30 kunde jag väl låsa upp cykeln för "hem"färd. Tur då att jag blev serverad mat direkt när jag kom igenom dörren. En hungrig Björn är inte så kul att umgås med.

Idag har jag gjort lite roliga tabbar: Värmt min köpta torskfilé i micron och ni skulle bara veta hur remuladsås ser ut efter att man har värmt den! Annars kan ni ju fråga mej. Jag skulle också starta en proteinseparation. Jo då. Startade strömmen utan att ha någon buffert i kassetten...
Jag har också fått resultatet från gårdagskvällens labbande. Haha. Alexey (postdoc och min handledare på lab) fattar inte hur de kunnat bli som de är. Tyvärr förstörde HAN andra proteinseparationen igår så vi kunde inte jämföra med ett annat protein. Gör om gör rätt.

Ikväll kanske det blir gym! Fast man vet ju aldrig. Jag kanske blir kvar här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela