vismut

First day på lab

Publicerad 2007-04-01 19:02:50 i Allmänt

Måndag 26/3 2007


            

Nu har jag startat arbetet här. Började bra. Skulle
träffa handledaren 9 men tog väl 20min innan han kom. I
mailet han skickade i fredags stod det att dom hade planerat ett
"cool experiment" för mig. Kom just på att cool kan
betyda mer än häftigt...


Min dator är långsam  och space fungerar
dåligt. Nu har jag iaf tvättat av skärmen
från x antal nysningar, bytt bakgrundsbild och fått
musen att funka. Känner igen några personer i
lunchrummet men de andra jag hälsat på har jag redan
glömt namnen på. Konstigt. Jag är ju grym på
namn!


 


Antal ggr jag slagit huvudet i lysrören i odlingsrummet
för ogräset: 3



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela