vismut

Första gången!

Publicerad 2007-04-01 19:06:41 i Allmänt

Lördag 31/3 2007
            

Jag vet! Folk som känner mej väl kommer inte att tro mej! Men så är det.

Nyss var första gången jag hade sönder något i min lägenhet i vilken jag bott 4år i! Jag blev konstigt nog glad när det där glaset pajade. Kändes bra på något sätt. Det har inte saknats lägen tidigare. Otäckast var nog när jag torkade en kastrull framför TV'n och tappar den. Kastrullen får vingar och flyger mot akvariet. Glaset höll...

Mitt samvete är dock inte fläckfritt. Jag har pajat saker tidigare - hos andra... Åsas KostaBoda-glas (hmm, Åhléns kanske det var) samt en tallrik och ett saltkar i porslin på Tränggatan (på 6mån...) mm.

Skönt att vara ledig: tvätt, gym och disk. Nu ska jag ut och gå. JEANSJACKA PÅ!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela