vismut

Första veckan på labb är över

Publicerad 2007-04-01 19:05:55 i Allmänt

            

Fredag 30/3 2007

Känns bra idag. LHC i SM-final! Limmet köpte biljetter till tredje finalmatchen åt mej så nästa söndag blir det hockey!

Idag känns mitt frusna finger fortfarande lite underligt. Jag lyckades bränna den idag. På min lasange... Lunchade med Seb.

Annars har jag bara läst, läst och brännt pipettspetsar (för odling av ogräset).

Om jag ska fortsätta klaga på min kropp så är tungan ett annat problemområde efter att jag igår tog en rejäl tugga på den. Fick ett knä på hakan, därav tuggan. Blödde lite.

 Nu ska jag gå hem. Har varit här i 8h 50min nu. Blev kvar lite längre för jag fick min nya emailadress o ville leka lite med den.

HELG!  Regnar det i helgen gråter jag.

 

Antal ggr jag slagit huvudet i lysrören i odlingsrummet för ogräset: 1

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela