vismut

Kräftpremiär i april

Publicerad 2007-04-20 22:25:04 i Allmänt

Det sista som hände innan jag gick hem för helg var att ryssen gav mej ett pep-talk om att det snart kommer bli roligare. Han utgår ifrån att jag får ett eget projekt att jobba med snart. Han har nog märkt att jag inte varit superintresserad den här veckan.
Nu ikväll skulle jag äta kräftor. Jag var inte helt säker på att de skulle gå att äta då potatissalladsförpackningen som de låg i var märkt med "8st kräftor 21/8 -03" dvs, kräftor som legat 3,5år i min frys. Mina farhågor besannades för de var verkligen vidriga. Även om man stod ut med extremt salt och segt kött så fanns det en skum smak som inte var kräftsmak. Fick nöja mej med räkor och varma mackor istället.

Nu har jag sett fyra Star Wars-filmer i hela mitt liv.

Ryssen gillade inte att svensk media snackade skit om Moskva idag (appropå att utländska studenter i Moskva hålls instängda pga vissa ryssars firande av Hitlers födelsedag).

Antal ggr jag slagit huvudet i lysrören i odlingsrummet för ogräset: 2. (Man får ont i ryggen av att stå böjd under dem när man planterar).
image3

Ja, jag ska dammsuga mattan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela