vismut

Modem

Publicerad 2007-04-06 22:00:13 i Allmänt

Är i Motala några dagar i Påsk och för art fördriva lite tid när det inte är något att se på TV så tänkte jag surfa. Surfa på modem... Pappa bad mej fixa en uppdatering av webläsaren och att surfa samtidigt som jag tankar en ENORM fil (5.9Mb) är verkligen tidsfördriv! Att logga in på webmailen tar typ 3min (kanske lite längre men jag vill inte överdriva) och att surfa hockey på ABs hemsida är hopplöst.
Jaja. Jag är ju iaf ledig! Igår kom Oscar från Lund på besök och vi tog oss till Platå för en utekväll. Rykten om halva priset i baren hade fått 10 000 andra (ok, nu överdrev jag nog) att också komma dit vilket innebar ett proppfullt dansgolv och köer som kunde mätas i mil (hmm) i baren.
W/e, vi hade kul ändå!

Hockeyn: Underskattade LHC MODO? Kanske. Men om de i fortsättningen spelar som de gjorde i den tredje perioden blir det 4-1 i matcher. Jag hoppas dock på 4-2 i matcher för det innebär att de spelar hem guldet på hemmaplan och jag ska se till att ha biljett.

NU ska jag installera uppdateringen o sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela