vismut

På min födelsedag och allting!

Publicerad 2007-04-26 17:45:10 i Allmänt

Idag fick jag jordgubbar, vindruvor, juice, nyponsoppa med mandelbiskvier och ostmackor med gurka på serverat i sängen när jag vaknade!
Med andra ord började dagen helt superbra. Men fortsatte den så? Nä.

Väl på labb gick det mesta fel. Gelen jag kastade för att den var dålig visade sig efter kastningen vara helt ok. Det var bara början..... När jag gick hem sa min ryss (på engelska): "Bli inte besviken för att du bara han med 50% av vad du planerat. Det är som det ska vara".

Jaja, nu kommer snart mamma och pappa och då ska vi äta tahi-mat i Ryd.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2007-04-26 18:44:25

men hallå! fyller du idag?! visste jag det?? GRATTIS iallafall!!!! (jag mötte ju dej idag... du skulle skrikit efter mej!)

Postat av: Björn

Publicerad 2007-04-29 10:02:55

Tack tack! Jo det är ju normalt att skrika "Åsa, Åsa. Jag fyller idag!"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela