vismut

Skärtorsdag

Publicerad 2007-04-05 12:32:47 i Allmänt

Dagen började på bästa möjliga sett även om jag tvättade mina blottar 20 min innan ryssen sa att jag bara hade behövt skölja av dom lite... Idag är läsdag. Lite labbande men inget speciellt.
Ikväll kommer Oscar hit från Lund och då ska vi hitta på något. Typ nån öl eller så. Har lite hjärngympa idag. När ska jag få tag i hockeybiljetterna till söndag? Hur ska Charlie få sin? Var ska jag parkera cykeln idag? Vad ska jag äta ikväll? Hmm, svåra frågor som kräver sina svar innan kvällen...
Nu ska jag iaf äta lunch. Kyckling.

Btw. LHC-MODO 4-0 i matcher? Mycket troligt faktiskt. Modo var usla.

Antal ggr RYSSEN slagit huvudet i lysrören i odlingsrummet för ogräset: 1 (haha, jag är inte ensam!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela