vismut

Slut på helgen

Publicerad 2007-04-22 20:28:22 i Allmänt

Igår var jag inställd på en hemmakväll med städning, diskning och annat kul men sen räddade Umesh mej från tristessen och jag hamnade på en kul förfest där det fanns karaoke! Först "fick" jag inte sjunga för Umesh men sen (efter några glas vin i hans kropp) uppmuntrade han mej och jag sjöng Elvis - Suspicious minds. Trots en duktig motståndare lyckades jag få ihop 6900p (eller 7900p, hmm) och vann. Sen fick jag inte tag i mikrofonen nåt mer för det var många som ville sjunga.

Det hade serverats tårta på festen innan vi kom. Det fanns en bit kvar, ros-biten. Jag tog rosen.... Jag tog också den sista jordgubben. En riktigt stor sak som smakade ganska ok.

Idag visste jag redan innan att det skulle bli en tråk-dag så jag satte igång med storstädning. Innebandy stod också på schemat och som vanligt var vi bara 4 pers vilket är väldigt jobbigt. Vi var nära att vinna ändå....

James Blunt - you are beautiful, är INTE passande som gymmusik...

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen i soffan. Och lite i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela