vismut

Torsdag-dagen då LHC ska gå till SM-final!

Publicerad 2007-04-01 19:05:06 i Allmänt

Torsdag 29/3 2007
            

Idag har jag kört en proteinseparation, planterat ogräs och nyss frös jag min fingertopp i flytande kväve. Gör lite ont nu faktiskt. Skulle gå hem 17 idag men näääää. Jag blir kvar. Ska beställa provrörsställ till mej men måste fundera på vilka färger jag vill ha :-P

Nu ska jag äta på Tränggatan och sen ska jag till Ryd och ockupera Limmets Hockey-soffa nu när han är i Karlstad (avundsjuk).

Antal ggr jag slagit huvudet i lysrören i odlingsrummet för ogräset: 1 (men kom på mej själv att stå o ducka även när jag inte behövde. Skönt för ryggen...NOT)

HEJA LHC!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela