vismut

Torsdag

Publicerad 2007-04-12 17:03:03 i Allmänt

Idag är det ryssen som är Rudolf. Han är en dag efter mej i sin förkylning så idag är det han som snyter sig konstant. Idag har jag gjort en massa mätningar och även om jag tyckte att det blev fel många gånger så blev resultatet ganska så bra faktiskt.

Bad om att få en STOR portion idag när jag handlade mat (chili con carne). "Jaha du, det vill du?" sa kvinnan o tittade på mej och gav mig kanske två riskorn och en böna mer än vad den lilla tjejen framför mej fick.........

Igår såg jag min första (hela) StarWars-film någonsin! Den första av de nyutgivna. Den var väl ok. Antar att den inte passar sig lika bra på en 15" laptop-skärm (även om den var widesceen) som på en bioduk.

Snart hemgång. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela