vismut

Western blots, innebandy och Konsum

Publicerad 2007-04-24 20:35:18 i Allmänt

Idag har jag fått ett litet eget projekt att ägna mej åt. Känns bättre att kunna planera min egna tid istället för att haka på ryssens alla infall.

Idag var jag lite stressad. Vi skulle bara bli två spelare till kvällens (17.15, skittid!) innebandymatch så jag ville lämna walk over men turneringsansvarig sa att han skulle fixa spelare åt oss. Eller hur. Klockan halv 12 får jag ett sms där det står att han inte alls kan fixa några spelare för han har ändå fullt upp. Kunde han väl sagt igår kväll istället?! Är man tre spelare (av 4) så får man spela ändå så jag skyndade mej massor och bad ryssen gör sista steget (sätta in proverna i frysen...). Vi blev tillslut 5 spelare så vi fick in en helt ny person samtidigt som CR spelade med sin stukade fot. Vet inte hur det gick till men vann gjorde vi även om de andra var ganska mycket bättre!

Nyss skulle jag handla. Skrev upp 7 saker: "Mjölk, socker, p.mjöl, grädde, grillspett + grönsaker". Glömde att jag hade en lapp (har aldrig det annars) så jag kom hem med mjölk, champinjoner, zuccini, tomater och grillspett. Känns - kasst! Nu måste jag handla imorgon också!

Nu ska jag fixa matlåda och slänga mej i soffan.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2007-04-25 10:52:00

du är hittad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela