vismut

Fjällmaraton

Publicerad 2007-08-13 20:03:44 i Allmänt

image22

I lördags gick årets fjällmaraton av stapeln i Vålodalen. Jag var inte där. Bilden är från förra årets lopp (snygga tights va? Syns kanske inte så bra). Då var jag helt övertygad om att jag skulle springa i år också för det var riktigt kul (även om jag upplevde mitt livs värsta smärta någonsin bredvid den där tallen i målet...) men då jag inte har tagit mig tid att träna (knappast att jag springer utan att ha tränat innan igen!) och jag inte riktigt vetat om jag kunde ta mig ditt så blev det inget. Nu har jag lovat mig själv att i alla fall börja springa lite igen och kanske springa loppet nästa år. Då ska jag slå den så kallade skidåkar-tjejen (som visade sig ha slutat röka i mars o börjat träna i april) med mer än 1minut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela