vismut

Ledsamt och skönt på samma gång

Publicerad 2007-08-10 10:34:21 i Allmänt

Förra sommaren köpte jag en laptop. Den var ovärdelig under ex-jobbsskrivandet men senaste halvåret har den bara stått utan att användas och jag har nästan haft ångest för den är väldigt bra. Igår beslutade jag mig för att sälja den och min syster gjorde anspråk på den direkt. Det känns skönt att den kommer till användning men samtidigt skulle jag helst ha den kvar för den är så bra!

Jaja. I helgen ska jag till Vadstena och fiska kräftor både ikväll och imorgon. Hoppas verkligen att regnet försvinner tills ikväll för det är inget roligt att bli blöt och vara på sjön när det regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela