vismut

Played 'til my fingers bled - almost

Publicerad 2007-08-30 10:03:29 i Allmänt

Igår gjorde jag två saker som jag känner av även idag:

  1. Gymmade för första gången på länge. Över en månad i alla fall och antalet gånger jag varit på gymmet sen i mitten på maj kan förmodligen räknas på ena handens fingrar. Möjligtvis något mer finger. Men nu ska det bli ändring! Jag har redan kommit igång med springandet (en hel vecka!) och jag planerar att gymma 2ggr/veckan o springa 3ggr/vecka nu i början av hösten innan den eventuella snön kommer (är nog inte så långt bort. Hade vantar på mig i morse).
  2. Spelade gitarr för första gången på länge. Spelade (och sjöng) Green Days 'Good Riddance (time of your life)' tills jag kunde ackorden utantill - då gick jag vidare på 'Wind of change'. Det känns ganska mycket i mina fingrar på vänster hand i dag. Tror gitarren får vänta lite nu tills jag fått lite förhårdnader på fingertopparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela