vismut

A weekend to remember

Publicerad 2007-12-16 16:53:28 i Allmänt

Helgen började kalasbra med att jag knappt sov något alls natten till lördagen. På lördagen kom mamma och pappa. Vi tvättade och polerade golv (mamma) och satte upp gardinfästen (pappa) och tittade på (jag).
Idag sov jag lääääänge och sen åkte Charlotta och jag till simhallen. Jag tror inte att jag har varit där sedan mellanstadiet eller så när vi åkte på skolresa. Hursomhelst så var det skoj. Speciellt att åka rutschkana och försöka slå sin bästa tid hela tiden. Vågmaskinen och strömmande vatten var betydligt roligare när man var mindre och inte så stor och stark som nu.
Jag har bestämt mig för att börja simma någon gång i veckan i vår. Någon som vill hänga på?

Ett annat upprop: Någon som har planer för nyår?? - Call me!

Nu ska jag tvätta mitt akvarie. Det är bland det sista som absolut måstes göra i lägenheten. Nu kan man i alla fall bo här och det är riktigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela