vismut

Nytt golv och bilder

Publicerad 2007-12-02 12:42:27 i Allmänt

I onsdags skulle de slipa mitt golv. Det var en så total förändring så jag trodde nästan att jag hade fått ett helt nytt golv! Som om man skulle slipa på en tomat och den blev grön, typ. Riktigt impad! Men så igår var Charlotta och tittade på golvet och hon behövde inte ens tända lampan för att se att det var ett nytt golv: "Det är ju inte ens samma mönster, ser du inte det?" - Nej, jag ser inte sånt. Snyggt är det i alla fall.




image37

Första kvällen i nya lägenheten. Pizza och fotboll och kaos

image38
Mitt kök. Lägg märke till möbleringen. Jag ska få nya tapeter (förhoppningsvis veckan som kommer) och nya luckor till skåpet (måste vänta till januari men ljusblått är ju fint).

image36
I väntan på golvslip stuvades allt in i sovrummet. Här kan man ana mina nymålade väggar. Vit (även om kortet visar någon skum färg) samt en kakaobrun fondvägg.

image39
Nytt golv! Nu väntar jag bara på mina nya tapeter sen kanske jag slipper leva i ett kaos! Fast nu har jag ju internet i alla fall...





Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-12-03 09:14:16

Snyggt golv! Jajamen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela