vismut

Klassträff

Publicerad 2007-07-08 16:09:24 i Allmänt

I lördags var jag i Motala för att träffa mina klasskamrater från gymnasiet. I år är det 5 år sedan som vi slutade. Jag hade varit med och planera och planen var att vi skulle träffas och grilla på en plats nära vatten. Ja, nu hade vi ju inte planerat med regn men som tur var kunde vi åka hem till Markus föräldrar och invadera deras stora altan istället. Kvällen var lyckad även om de flesta av oss var ganska så trötta sista timmen (bara det att våra två chaufförer var hur pigga som helst och pratade med varandra och ville absolut inte åka hem).

Igår brann det i Lambohov och idag var det badskum i en fontän i utkanten av Lambo. Har hänt mycket här sista veckan. Min stulna grill, sönderslitna stuprör och nu brand i en container. Tur att jag inte bor kvar här så jättelänge till.

image16

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2007-07-09 08:11:39

var ska du flytta till?????? när????

Postat av: Björn

Publicerad 2007-07-09 13:33:10

Inte vet jag! Men om jag blir kvar här på labb så vill jag bo närmare jobbet och blir jag inte kvar här så hamnar jag någon annanstans och då blir det ju till att flytta i vilket fall.

Postat av: Åsa

Publicerad 2007-07-09 16:03:47

aha, inga bestämda planer altså...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela