vismut

Även att vara ute i solen ger sina (röda) fläckar

Publicerad 2007-06-03 19:14:10 i Allmänt

I jakten på att fixa en lika snygg bränna som efter Cypernresan spelade jag tennis utan t-shirt igår. I nästan två timmar. Det är sånt man blir påmind om på kvällen när man ska sova. Så farligt var det faktiskt inte och jag var inte ensam. Min dubbelkamrat blev även han kräfta.

Fotboll på tv igår. Nu mera tycker jag att fotboll på tv är ganska trist men igår hände det ju faktiskt en hel massa saker som gjorde det lite intressant i alla fall.

Jag har blivit tvingad att skriva ut resultatet från gårdagens match här: Christian/Umesh vs. Carl Robert /Björn 5-3 5-3.

Nu ska jag grilla burgare och äta rabarberpaj!

image10image11

Vinnare&Förlorare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela