vismut

Gymkort och pengar på kortet

Publicerad 2007-06-29 08:25:00 i Allmänt

Igår ringde en kille fron World Class Gym till mig och sa att jag vunnit 2 veckors gratis träning där. Dagen innan hade jag bestämt mig för att köpa ett årskort där för det är ett väldigt bra erbjudande, tycker jag. Hela sommaren "gratis" + 12 månader för 2490:-. Mindre har jag aldrig gett här i Linköping. Man var dock tvungen att köpa det där kortet ganska snart så jag slog till direkt. När jag skrev på alla papper och fick alla presenter (nyckelband, vattenflaska UTAN lock (de är slut), lite värdekupponger) så började jag undra om jag hade så mkt pengar på mitt kort.

- Jag hoppas jag har pengar på kortet nu, sa jag.

- Det hoppas jag också, sa han.

"KÖP MEDGES EJ"

Skit! Han blev nog lite irriterad. Han tog tillbaka presenterna och jag gav mig iväg för att flytta över pengar. Men jag trodde att jag hade ganska mkt på kortet ändå - kolla kontoutdrag i automaten: 2487.21kr. Tre kronor för lite! När jag kom tillbaka och berättade det sa han att han hade kunnat pruta om han visste... Schysst kille!

WorldClass ser ut att vara ett väldigt fint gym. Massor med olika maskiner men också vikter och pass så som spinning och allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela