vismut

Varmt värre

Publicerad 2007-06-10 20:22:45 i Allmänt

Helgen inleddes med kubb, öl och tv-spel hemma hos Sebbe på fredagen. Sebbe vann i allt även om han bara hade en kubb-seger mer än mig och Umesh.

På jobbet utbrast ryssen "Wow. WOw. WOW" när jag via telefon berättade om fredagens resultat. Lite kul :-)

Lördagen var en seg-dag. Var för rastlös för att bara ligga i solen och mycket annat fanns inte att göra. Inte var jag festsugen heller men jag gav mig återigen iväg till Sebbe för Umesh examensfest. Jonas kom tillbaka till Linköping igår efter att ha varit på Asien-tour i 3 månader och det var skitkul att träffa honom igen. Utestället för kvällen var BK/Harrys och det är inget av mina favoritställen men måste väl erkänna att jag hade skoj men om det var uteställets förtjänst låter jag vara osagt.

Idag har jag vunnit 3 av 3 spelade krocketmatcher mot Charlotta och nu börjar hon ifrågasätta reglerna...
I bar överkropp har jag också varit. Duktig som jag  är så använder jag solskyddskräm. Iaf på känsliga delar. Som ni ser så kanske jag kan lära mig att smeta ut krämen lite bättre...

image12

Fingeravtryck?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela