vismut

0 koll

Publicerad 2007-05-11 18:54:19 i Allmänt

Ibland undrar jag hur jag kan bry mig så lite om hur jag ser ut som jag gör. Idag är det en vecka sen jag rakade mig. Senaste dagarna har jag sett lite sluskig ut men samtidigt vill jag se hur min skäggväxt är för tillfället så jag har låtit det vara kvar. Jag kan rapportera att färgen på mina strån är åt det kopparfärgade hållet. Om nån nu vill veta.
Jaja. Lite orakad kan väl alla vara ibland. Ryssen rakar sig nog också ganska regelbundet verkar det som. Typ varannan söndag...
Any way. Jag har en hel del strumpor med hål i så imorse bestämde jag mig för att kombinera två par (märkte först senare att det ändå var hål i den ena) som i alla fall på avstånd ser ut att ha samma färg. Den ena är svart och den andra är mörkblå så om man inte råstirrar syns det (nog) inte.
När jag kommer hem och tittar mig i spegeln blir jag lite röd om kinderna. Varför? Jo, min t-shirt är ut och in och har så varit hela dagen! Jag antar att jag inte tagit av mig min tjocktröja under dagen för då borde någon ha sagt något ,eller?

Nu lite tv-spel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela