vismut

Extas

Publicerad 2007-05-29 22:23:13 i Allmänt

Idag var ryssen impad av mig. Förra året gjorde han ett försök som inte lyckades och nu kommer jag och får ett mycket intressant resultat (se bilden om du inte tror mig). Att det sen blev fel på en annan del av försöket gjorde inte så mycket idag, det är ju bara två dagars arbete för att göra om det.
Alltså, ryssen blev helt i gasen och började planera för försök typ två veckor fram i tiden. Eller kanske att han egentligen försökte pressa in allt i ett och samma experiment - jag vet inte riktigt - men han sansade sig iaf lite efter att vi pratat med bossen (som även han tyckte att det var intressanta grejer (men han kommenterade ju iåfs det misslyckade försöket också så klart)).

image9
Orsak till extas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela