vismut

Game Over

Publicerad 2007-05-13 19:16:15 i Allmänt

image6
www.planetnintendo.com/


Tolkning 1: Idag spelade DIPP troligen sin sista innebandymatch någonsin. Kvartsfinalen slutade på samma sätt som majoriteten av DIPPs matcher slutat. Dvs med förlust....

Tolkning 2: Charlotta har varit här i helgen och eftersom det har varit halvtaskigt väder får man vara inne och spela playstation vilken vi har utnyttjat. Eftersom jag nu tröttnat på att jag är så kass i supermario world så spelade vi Tony Hawk (skateboardspel) istället. När jag var liten lånade jag bara ett Nintendo 8bit när jag var sjuk så jag är inte så duktig. När Charlotta gör trick på trick på trick och samlar poäng så sliter jag med att inte ramla efter att ha gjort ett litet hopp. Man kan säga att jag är tv-spelshandikappad!

Igår var jag på stan och på tornby. Iåfs så lämnade jag in bilder för framkallning men annars så var en glass det enda jag handlade. Jag kan inte förstå att folk älskar att shopa. Jag får verkligen anstränga mig om jag måste köpa ett par byxor eller så.

Nu ska jag nog gå och köpa ägg för jag vill göra pannkaka för tredje söndagen i rad. Pannkaka och hallonsylt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela