vismut

Motsatsen till jobbigt!

Publicerad 2007-05-27 18:01:12 i Allmänt

I helgen har jag varit i Motala. Pappa fyllde år i veckan så han fick b.la. fiskedrag och ett fiskekort i Boren av mig. Självklart gav vi oss ut o fiskade igår men eftersom fiskekortsautomaten bara tar guldtior och jag gav bort mina till pappa fick han pröjsa mitt kort också... Blåste gjorde det på sjön så jag satt fullt påklädd men för att slippa kisa så hade jag mina solglasögon på mig. Jo, på kvällen såg det ut som om jag bytt ut mina svarta bågar till vita. Det stramar rejält i pannan och min näsa är röd. Någon fisk blev det inte och jag antar att han som fiskar i Norge i helgen kommer att skryta om sina fångster när han kommer hem.

Helgens citat: "Ingen av mina kompisar har klagat i alla fall"
Nyöppnad fiskebutik i Motala. Jag frågade om det var en bra fiskelina han sålde och tydligen så hade ju ingen klagat. Den var pissdålig om nån frågar mig.

Nu har det faktiskt gått 4 veckor sedan Charlotta började sin praktik och snart är hon hemma igen. Veckorna gick ganska fort ändå.

Ikväll blir det rabarberkräm. Det är skitkul att plocka rabarber tycker jag. Har man inte testat bör man gå till närmastre tomt och prova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela