vismut

Tillbakablick

Publicerad 2007-05-04 08:21:01 i Allmänt

Inte för att jag har gjort så mycket de senaste dagarna men här kommer en uppdatering:

I onsdags gav jag mej ut på en utflykt med hjälp av buss 202. Jag åkte nästan ändhållplats till ändhållplats. På hållplatsen i Ekholmen mötte en kille upp och jag gav honom pengar och han gav mej ett playstation 2 med massor med spel till! Jag har inte hunnit spela så mycket än, bara lite NHL.

Igår var den överlägset segaste dagen hittills på jobbet. Satt bara framför min dator för att analysera mina resultat. Det gick inte så bra så jag blev lite sur och tiden verkligen kröp fram!

Idag ska jag ha gruppmöte och sen ska jag analysera mina prover med masspektroskopi. Ska springa hem tidigare hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela