vismut

Dag 8 av 21

Publicerad 2007-11-24 15:00:42 i Allmänt

Inte för att jag har någon speciellt imponerande skäggväxt. Snarare långsamväxande och gles. Men nu har jag bestämt mig för att testa hur jag ser ut efter tre veckor utan att raka mig!
Igår stod jag i valet mellan att raka mig och se ordentlig ut samt att slippa kliet från skäggstråna som böjer sig inåt och klias eller att spara ytterliggare två veckor. Jag valde andra alternativet.
Igår var det utgång på flamman. Ingen förfest av många olika anledningar, så folk strålade samman i Flamman-kön. Min förfest bestod av fönstermålning...
Det var inte den bästa Flammankvällen igår. Taskig musik och folk (inte bara jag och mina kompisar) kändes nästan lite avslagna.

Jag fick ganska många kommentarer av kompisar om att jag borde komma ihåg att raka mig. Nope. inte än på 13 dagar!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2007-11-24 16:47:55

oh! jag fattar inte. rakade du dig eller gjorde du det
inte?

Postat av: Umesh

Publicerad 2007-11-24 18:36:56

Jag tycker du ser väldigt maskulin ut i din skäggväxt björn, borde starta en namninsamling för att du ska behålla det permanent!

Postat av: Björn

Publicerad 2007-11-24 23:44:47

Oops. Skrev visst fel. Ska vara andra alternativet. Ska uppdatera.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela