vismut

Falsk reklam

Publicerad 2007-10-27 19:51:07 i Allmänt

Den här veckan firar IKEA 30 år och igår, och BARA igår, skulle man kunna köpa en matta som jag vill ha för bara 149:- (ord. 449kr). Jag skulle iväg senare på kvällen så jag smet lite tidigare från jobbet för att kunna köpa den. Jag tog den på cykeln och det gick förvånansvärt bra.
Men idag när jag återigen var på IKEA (billig mat...) så sålde de fortfarande mattan för det billiga priset! Grrr. Då skyndade jag mig i onödan.
Så vad skyndade jag mig till då? Jo, jag hängde med några av Charlottas kompisar i en stuga i närheten av Brunneby musteri och blev bjuden på blomkålssoppa. Tur jag Charlotta varnade mig så jag kunde äta lite innan för den var ingen höjdare. Tyvärr innehöll den lite för mycket ost så det smakade i princip bara - ost.

Idag när jag var på tornby träffade jag två fd. klasskamrater (Milton och Anna P). Såg två andra doktorander från Cellbiologen, pizzabagaren i Lambohov och en städerska från jobbet som jobbade på Chili. It's a small town.

Har efter långvarig strejk gått med i fejsbook.......

Nu räkor och godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela