vismut

Oops I did it again!

Publicerad 2007-10-03 20:08:28 i Allmänt

Okey. Sånt här är kanske inget som man ska skriva om på sin blogg och de flesta läsare kanske inte vill läsa mer än hit, men jag vet dock att två läsare kommer uppskatta inlägget!

I takt med att tvättberget växer kommer man allt djupare ner i lådorna. Tillslut blir man tvungen att använda klädesplagg som man aldrig använder annars - förutom att sova i då....
Redan efter en timme på jobbet gav jag upp tanken på att de skulle sitta på rätt plats och ägnade resten åt dagen åt att nöja mig med att se till så att tröjan gick över dem. Jo, för på något sätt lyckas de vandra uppåt HELA tiden och var ofta i nivå med naveln. När 8 timmar av arbetsdagen hade gått var jag bara tvungen att beklaga mig för min postdoc-ryss som delade med sig av sina alldeles egna upplevelser av samma slag.

Kändes som om han förstod mig, till skillnad från vissa andra, - skönt!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-10-03 22:07:06

Är det de gamla goda sovkalsongerna som dykt fram från lådan? :) Jag är sjukt nöjd hahahahahaha!
Härligt att du har hittat en likasinnad.

Postat av: Åsa

Publicerad 2007-10-04 08:39:52

Hahaha! Du är så roligt!!
Och inte sa du nåt till mej igår, vi träffades ju flera gånger!! :)
Haha!!
Har på nåt vis inte så svårt att tänka mej honom med samma typ av problem faktiskt... Hmm.. Undrar om jag skulle kunna få full pott på ett sovkalsongsblindtest :)

Postat av: Björn

Publicerad 2007-10-04 09:36:35

Och där har de två som skulle uppskatta inlägget kommenterat...

Postat av: Sofia A

Publicerad 2007-10-04 10:12:26

Även jag uppskattar såna här inlägg. Glömmer inte dina sovkalsonger i första taget.. Hoho!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela