vismut

2a i innerstan

Publicerad 2007-09-07 21:53:09 i Allmänt

Kollar runt på lägenheter närmare jobbet. Igår blev jag erbjuden en via Stångåstadens hemsida så jag tänkte ringa och höra om jag kunde komma förbi.
På första nummret jag ringde till svarade en dam som överhuvudtaget inte kunde tänka sig att låta mig titta på hennes lägenhet. Och inte visste jag om jag slagit rätt nummer flr efter att jag läst upp telefonnummret för henne slängde hon bara på utan att säga något alls!
På nästa nummer svarade en något yngre person som förklarade att det andra nummret jag ringt till var hennes gamla... Jaja. Hon bodde inte i lägenheten så jag skulle ringa till den hon haft den uthyrd till. Den killen förklarade för mig att han inte bodde där längre och att han skulle ha svårt att ta sig till Linköping och visa den för mig. Men jo då. Idag var jag där och tittade. Så sliten!!
Ska ringa stångåstaden och fråga om de  tänkt att göra en totalrenovering för annars vill jag inte ha den. Men läget är jättebra och så har den balkong...

Den här grävlingen har legat på Lambohovsleden i snart två veckor. För någon dag sen blev den överkörd ytterliggare en gång - av en gräsklippare. Idag hade några larver börjat att kalasa på den också. Lukta har den börjat att göra också.
image28
Ja, det vita på grävlingen är larver...

Kommentarer

Postat av: Sofia Andersson

Publicerad 2007-09-11 14:55:22

Äckligt Björn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela