vismut

A day in a bubble

Publicerad 2007-09-05 16:46:43 i Allmänt

I går var jag ute och sprang i regnet. När jag kom hem drack jag ganska mycket vatten så att jag var tvungen att springa lite på natten också kanske är en självklarhet. Att somna efter sista springet var däremot ingen självklarhet. Nej, jag har varit vaken sen 03.57 imorse och när klockan blev 06.15 bestämde jag mig för att det fick vara nog. Även om jag skulle lyckas somna var det bara en halvtimme innan klockan skulle ringa så jag gick upp. Självklart först på labb och det bör ju förståss innebära att man får gå hem först också men nej då. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 17 så att jag kan ta hand om ett par prover som är någon annans. Jag var med för att se och lära idag men åkte på att ta hand om sista steget...

Men jag antar att jag får vänja mig vid långa dagar. Efter jul kommer det förmodligen att bli mer tid som jag tillbringar på labb av olika anledningar.

Nu är det bara en kvart kvar till hemgång och då ska jag slänga mig på soffan och sova lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela