vismut

Att välja tapet

Publicerad 2007-09-29 18:03:59 i Allmänt

Jag bad om hjälp här på bloggen för jag inte kan välja tapet men ingen kommenterade. Nu var jag åter igen nere och tittade på tapeter för jag kom på att jag tror att jag skulle tröttna på den gröna jag valt. Den här gången bad jag om hjälp och tjejen som jobbade där visste direkt vilka tapeter jag skulle ha. Jag ska ha fondtapet för det ska visst göra det hela lite roligare. För en månad sen visste jag inte vad en fondtapet var för något men nu så vet jag till och med hur man ska kombinera färger. Hennes tapetsförslag gav mig också möjligheten att hänga upp vilka gardiner som helst (som om jag har någon koll på gardiner...) och färgen på mina möbler spelade visst inte heller någon roll med mina supertapeter.

Jag har redan glömt hur de såg ut så det blir en överaskning för mig också när de kommer på plats.

Ikväll blir det utgång med Jonas, Sebbe och Umesh!

Nu varma mackor!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-10-01 19:34:14

Va roligt med nya tapeter! Särskilt när man inte kommer ihåg hur de ser ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela