vismut

Sjuk

Publicerad 2007-09-12 11:40:13 i Allmänt

Det händer inte ofta. Två dagar på hela gymnasiet och bortsett från förrförra vintern tror jag inte att det hände på hela universitetstiden. Men idag hände det.
Jag har (hade) feber och kan nästan inte prata så för ovanlighetens skull måste jag hålla mig hemma. Börjar känna mig lite bättre så det blir nog att göra det spännande försöket imorgon även om bossen skrev att han tyckte jag skulle ta några dagar to recover. Men vadå? Ok om man är sjuk och inte orkar jobba men så fort krafterna kommer tillbaka lite så klättrar jag ju på väggarna. Jag har upptäckt förr att jag äter extra mycket när jag är sjuk så nu blir det till att gå till köket!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2007-09-12 13:49:16

Jag äter extra mycket när jag är påväg att bli sjuk. Som en förvarning... kroppen kanske laddar för den känner på sej att den kommer bli utan mat några dagar för jag får inte ner nåt när jag är dålig. Krya på dej iaf!

Postat av: Sofia Andersson

Publicerad 2007-09-12 15:16:51

krya på dig!

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-09-13 10:41:54

Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela