vismut

The russian style

Publicerad 2007-09-01 15:25:12 i Allmänt

Ojojoj. Fredagsfikat igår blev lite extra. Vetskapen om de 10 flaskor champange och tårtor för 1300 spänn till fikat gjorde att hela fredagen kändes som en annorlunda dag redan på förmiddagen och det var ändå inget mot vad det kändes som framåt 17-tiden.
Det började med lite champange och lite mer o lite till. Sen när det bara var "närmaste annhöriga" till bossen kvar öppnades hans present, 21 år gammal whiskey.
Sen var jag helt klart påverkad och det var en lite annorlunda upplevelse. Åkte ner på stan och träffade Charlotta samt hälsade på personer jag inte träffat förr samt en gammal fadder och jag var ganska igång (samt att jag tydligen luktade lite alkohol). Senare på kvällen var vi på spex med några av Charlottas kompisar och då, vid 20.30, kände jag hur jag fick en lätt huvudvärk. Satt alltså småbakis på ett studentspex (som kunde varit roligare). Men nån timme senare var allt helt normalt igen. Fast ändå konstigt att vara påverkad när (nästan) ingen annan är det.

Jag har blivit så lättpåverkad nu för tiden. Ofta kan jag knappt dricka något innan jag känner att det snurrar lite.


Ikväll ska jag äta kräftor. Ska dricka cider. Alkoholfri...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela