vismut

25årspresent en vecka i förväg!

Publicerad 2008-04-20 20:45:22 i Allmänt

Här är den fina Grisekon som jag fick i födelsedagspresent av mina snälla kompisar. Den ser ut som en ko men har grisknorr och man kan lägga pengar i den. 'Rosa' står det på kartongen men jag kallar den Grisekoen. Jag visade upp den för alla gäster på festen igår. Den har typ ett handtag så den går nästan att använda som en handväska. Tydligen är meningen att jag ska spara pengar i den så att jag kan följa med och äta lunch på Napoli. De fattar visst inte att de lätt skulle få med mig om de gick till matsalen på sjukhuset och käkade istället för Napoli. Jag har aldrig varit riktigt nöjd där. Fast dom tror att jag är snål...

image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela