vismut

Dr Björn

Publicerad 2008-04-05 16:07:21 i Allmänt

Igår var det dags för den andra Björn på labb att försvara sin avhandling. Allt gick bra även om han fick en del tuffa frågor av opponenten.
På kvällen var det fest med indisk mat, spex och singstar. Nästa gång jag ska anordna fest ska jag göra som Björn. Festen skulle börja 18.30 men Rikard, jag, Hanna och Åsa var där betydligt tidigare för att fixa med dator och projektor inför vårt spex och dricka öl. När klockan var kvart över 18 och borden fortfarande var odukade och allt annat inte heller var iordning samtidigt som Björn inte hade dykt upp ännu fick vi som de duktiga gäster vi är duka själva. Även om starten på partyt kanske inte var den bästa så blev det en lyckad kväll ändå. Det finns en hel del bilder som jag skulle kunna lägga upp här (Hanna med en cigarett i handen(!), Åsa som disktant och en video med en singstarande Rikard) men då jag med säkerhet vet att det finns en bild på mig ätandes salta pinnar i Åsas kamera, vågar jag inte lägga upp dem här pga risken för moteld i hennes blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela