vismut

Now I'm confused

Publicerad 2008-04-03 20:26:27 i Allmänt

Idag vid klockan 12 blev det helg. På eftermiddagen var jag på Campus Valla och lyssnade på morgondagens opponent när han pratade om proteaser. Jag måste säga att jag var väldigt imponerad av hans handslag. Förmodligen det mest stabila/hårda jag stött på. Imorgon är det alltså disputation på förmiddagen och sen blir det inte mycket gjort förrän vi börjar förbereda festen vid 16 tiden.

Som jag skrev så började helgen vid 12. Grrr! Jag har fått ett underligt resultat som visar 100% tvärtopm mot vad jag såg i februari. Att man ska repetera sina försök får ju sin orsak där. Jag fattar att jag har blandat ihop mina prover någon gång. Antingen igår eller den där gången i februari. För att undersöka vilket så har jag ett konrollexperiment jag kan göra men eftersom helgen börjar redan nu och jag är i Stockholm på måndag så dröjer det ända till onsdag innan jag får reda på vad som är rätt. Jag tänker INTE berätta för bossen innan jag vet vad som är sant . Är han på bra humör kommer han att skratta och säga typ 'that's life' men har han en dålig dag så.... Hanna sa i alla fall att hon inte vill vara med mig på mitt möte då, hahaha. Nä, så farligt är det inte. Det här experimentet var ju till för att kontrollera det förra.

Det var något som jag skulle blogga om men nu kommer jag inte på det. Får väl göra ett nytt inlägg när jag kommer på .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela