vismut

Uppdatering från Stora stan

Publicerad 2008-04-13 20:19:09 i Allmänt

Det var förresten två småroliga saker till som hände i Stockholm vid sidan av mitt magkurrande. När Rikard stog på trappen utanför Kungliga Vetenskapsakademin och pratade med sin kompis i telefon frågade kompisen om Rikard sett till Horace Engdahl men nä, det hade han inte. Fast direkt när Rikard lägger på samtalet möter han Horace i trappen...
Jag tycker som ni kanske vet att Linköping på en lördag är ganska jobbigt för att det är så mycket folk överallt. I Stockholm är det ju typ så hela tiden och kommer man från Motala så är man inte van med det. Därför frågade jag Bossen om han drogs med i stressen när han bodde i Stockholm. Han bara log till svar. Sen kom jag på att han bott i både Moskva och Paris. Stockholm är kanske inte så stort i jämförelse då.

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela