vismut

New kids in the block

Publicerad 2008-08-24 18:57:14 i Allmänt

Idag har jag hjälpt en utländsk tjej att hitta vägen till Tinnerö. Jag träffade på henne med kartan i högsta hugg på Nygatan så hon var lite fel. Och eftersom hon inte ens kunde hitta till rätt håll på Djurgårdsgatan känns det lite otäckt att veta att hon gav sig iväg för att hitta Rosenkällasjön. Den hittade inte ens jag första gången jag letade efter den. Eller jo det kanske jag gjorde. På hemvägen...

Andra tjejen var lättare att hjälpa. Hon såg väl hur jag guidade den andra så när jag började gå kom hon fram och frågade vart Forumsteatern Nationernas Hus låg. Upprop i morgon...

Nu är det lite säkrare för mig att gå ut på krogen - mina partybyxor, som enligt vissa DIPPare borde förses med varningsskylt,  har gjort sitt (det hade de väl för ett (eller två) år sedan också men de har legat kvar i garderoben).

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-08-24 22:32:51

Har de gått samma öde till mötes som sovkalsongerna? :)

Postat av: Björn-kalsongmobbad

Publicerad 2008-08-24 23:28:08

Japp!

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-08-25 18:23:34

På tal om kalsingar så har jag och Björn diskuterat favoritkalsonger idag (Björns favoritkalsonger alltså).

Postat av: Björn

Publicerad 2008-08-25 19:42:59

Och Christoffers också jue! Japp, nu har jag köpt nya. Hon i kassan tyckte jag skulle köpa fler nu när det var 50%. Va fan. Jag köpte ju två par förrförra veckan när det var 40%... 12 par strumpor 199:- känns dock lite lockande. Mina Skänningemarken-strumpor börjar se slitna ut.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-08-25 22:13:36

Oj oj. Jag missar alldeles för mycket när jag bor här nere märker jag. Uppdatering!

Postat av: Björn

Publicerad 2008-08-26 18:25:01

Äh.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela