vismut

1000m på 24min

Publicerad 2008-12-02 19:21:01 i Allmänt

Det roligaste med mitt nya liv (att använda labbrock) är att jag kan leka hulken. Om jag tar en rock med knäppknappar så kan jag spänna axlar/bröst/rygg så att de knäpps upp. Haha, Det gäller att ta vara på det lilla. Dock så blir man mer slabbig när man har labbrock. Jag torkar av mig klorofyll och annat skit på rocken istället för att tvätta av mig. Igår hällde jag dessutom ut en buffert innehållandes b.la. 0.4% SDS på mig. Det stoppades inte av rocken men SDS är väl som diskmedel fast lite mer "irritant" eller?

Dagar som den här ger huvudvärk och förkortar livet. Fenol, metanol, ättiksyra och pyttelite formaldehyd har inandats idag. Fast sen gick jag och simmade så motionen kanske jämnar ut.

Imorgon är det julfest! Istället för julbord blir det Italiensk buffé. Mums.

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2008-12-03 07:48:04

använd dragskåp!

hälsn organiska kemisten :)

Postat av: Björn

Publicerad 2008-12-07 17:51:04

Äh, det ska lukta i ett labb!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela