vismut

Ajajajaj

Publicerad 2008-12-17 21:12:15 i Allmänt

Nu är det nära! I mina ögon är det bara att skruva fast fönsterbänkar, sätta dit lampa och badkar på toan samt byta ut den nya blandaren till duschen (jag ska badkar och vill då gärna ha en kran - orka fylla på med duschen!) innan allt är klart. Förutom min städning då. Idag har jag fått en ny hatthylla och så har de varit snälla och fixat hack i tapeten som de har gjort. Dessutom har de rätat upp min sneda garderobsdörr.


Gult som gult

I morse fick jag frukostsällskap på jobbet av Åsa. Där satt vi och tittade på julkalendern. Jag vet fortfarande inte vad jag tycker om den. Den är i alla fall lite underhållande. Hehe.

Jag har så ont i mina fötter! Allt började med att jag slog i hälen i helgen (man blir påhoppad av saker här hemma) och då menar jag SLOG I. Efter det värker båda två (hmm?) överallt och hela tiden :-(

Imorgon ska jag på middag hemma hos Bossen. Bara jag från gruppen. Fast min co-author Thomas från Umeå kommer också. Undrar om det blir cognac och science-prat i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela