vismut

Äntligen jul!

Publicerad 2008-12-21 18:55:27 i Allmänt

Pust. Nu är jag äntligen i Motala. I torsdags var jag alltså på middag hemma hos Bossen tillsammans med Thomas från Umeå. På vägen till hans hotell lovade han att släppa en bomb om "mitt" protein på fredagen men jag måste säga att bomben var inte ens en liten kinapuff i mina öron - skönt!

Sista dagen på jobbet gjorde jag inte mycket alls, mest gick omkring och väntade på att kunna åka hem till lägenheten. Nu är den alltså färdigrenoverad (nästan i alla fall) men tyvärr verkar det som om de glömt att jag ska ha badkar så jag får väl ringa och påminna efter helgerna. På kvällen blev det nintendo wii (mariocart och sports) och bio (the day the earth stood still).
Efter det har jag städad så mycket jag bara har kunnat. Slipdamm kommer jag nog få damma i två år känns det som. Pappa kom i lördag soch hjälpte mig bära möbler och meka cykel. Dessutom satte vi upp gardiner i köket som mamma skickat med så nu har jag i alla fall en julprynad.

Efter att ha gjort ett snabbesök på labb idag (gett hungriga Åsa två bullar och hämtat kameran) så åkte jag till Motala. Tyvärr åkte jag hit utan batteri i min bästa kamera så jag blev lite sur (någon med Nikonladdare i Motala?). Marias kille från Australien är här också så det är engelska blandat med svenska mest hela tiden nu.


Det tog ett år innan jag (mamma) fixade gardin till köket.

Nä, nu ska jag få julstämning - ryggläge i soffan!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-12-21 22:22:51

Mer bilder på piffade lägenheten när du är tillbaka i Linköping! Tackar.

GOD JUL förresten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela